کاشت ابرو چگونه است؟
نوشته شده توسط : شکری

کاشت ابرو، به عنوانیک اقدام زیبایی محض باشد برای زیبایی بیشتر چهره باشد و مدل ابروی دلخواه فرد را ایجاد نماید و یا جنبه درمانی داشته باشد، مثلا ممکن است افرادی که به دلیل بیماری ابروی خود را از دست داده اند و کسانی که به طبیعی و ژنتیکی، ابروهای کم پشتی دارند و یا حتی کسانی که در دراز مدت، با برداشتن مداوم تارهای ابروی خود، آن را برای همیشه از دست داده اند.

بیش تر بخوانید: ماندگاری کاشت ابرو

نحوه کاشت ابرو

ابرو شامل سه بخش می باشد:

–         تاج ابرو (Head) در کاشت تاج ابرو باید تارهای ابرو با دقت بالا و زاویه ی مناسب و رو به بالا کاشته شود (تا حالت عمودی پیدا نکنند).

–         بدنه ابرو (Body) در کاشت بدنه از سمت تاج ابرو به دم ابرو باید زاویه خواباندن موها به تدریج کاسته شود به طوری که موها با زاویه صفر درجه به صورت مماس در پوست قرار داده شود.

–         دم ابرو (Tail)

حتی باید نوع موهایی که برای کاشت ابرو استفاده می شود قطری مناسب با موهای ابرو داشته باشد (یعنی نباید از موهای ضخیم برای ابرو استفاده کرد). قطر منافذ کاشت موها در ابروها باید کوچکتر انتخاب شود چرا که اگر منافذ بزرگ باشد خروجی موهای ابروها حالت ضخیم و غیرطبیعی پیدا می کند. باید محل قرار دادن موهایی که کاشته می شود خیلی خیلی نزدیک به هم و بسیار پرتراکم باشد که پوست زیر موهای ابروها دیده نشود.

تکنیک کاشت ابرو

رایج ترین تکنیک در کاشت ابرو روش معمول کاشت ابرو تکنیک FUT می‌باشد که شامل برداشت موهای پشت سر به صورت نوار چند سانتیمتری و سپس جداسازی پیازهای موی آن و انتقال آن‌ها به ناحیه پوست ابرو و کاشت در جهت مناسب و طبیعی در این ناحیه می‌باشد. ( انتخاب موها براساس ضخامت و سلامت مو می باشد و به دلیل استفاده از بخیه ظریف درسایت های دهنده برداشت مو ، هیچ اثری از برداشت موها و نیز کم پشتی در ناحیه پشت سر باقی نمی ماند). برای حفظ ظاهر طبیعی ابرو ، موها باید در قالب گرافت‌های تک تار مو منتقل و کاشت شوند.

بیش تر بخوانید: داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو

کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که ابروی خود را از دست داده اند، تاتوی ابروهای خود را کم رنگ کرده اند یا می خواهند ابروهای پرتر داشته باشند، ممکن است کاشت ابرو را انتخاب کنند. اگر شرایط پزشکی دارید که باعث ریزش مو می شود مانند تریکوتیلومانیا یا آلوپسی آره آتا یا اگر آسیبی مانند سوختگی یا تاسی روی پوست شما تأثیر گذاشته است، ممکن است بخواهید پیوند ابرو را انجام دهید.کاشت ابرو یک راه حل دائمی برای پرتر نشان دادن ابروها به جای استفاده از آرایش برای پر کردن ابروها است. در حالی که این روش در بین زنان و افرادی که در بدو تولد به آنها زن اختصاص داده شده است رایج است، مردان و افرادی که در بدو تولد به آنها مرد اختصاص داده شده است، جراحی زیبایی را نیز انجام می دهند.

قیمت کاشت ابرو در تهران به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت کاشت ابرو در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد. حتی ممکن است در یک کلینیک هزینه پیوند ابرو برای یک فرد با فرد دیگر متفاوت باشد و این به دلیل مدل ابروی افراد و تفاوت در روش کاشت ابرو در آن‌ها است.

به صورت کلی قیمت کاشت ابرو طبیعی در مقابل زیبایی که به صورت شما اضافه می‌کند بسیار مناسب است و افرادی که دارای ریزش ابرو و یا ابروهای نامنظم هستند می‌توانند در کلینیک‌های معتبر کاشت ابرو را انجام دهند. از جمله عوامل مؤثر بر قیمت کاشت ابرو عبارت است از:

–         روش انتخابی کاشت ابرو : کاشت ابرو با روش‌های مختلفی قابل انجام است که هر کدام هزینه متفاوتی برای افراد دارد. پزشک بعد از معاینه فرد بیمار نوع روش پیوند ابرو را انتخاب می‌کند.

–         پزشک انتخابی : تجربه و تخصص پزشک بر هزینه کاشت ابرو مؤثر است و هر چه پزشک تبحر بیشتری داشته باشد طبیعتاً هزینه کاشت ابرو نیز بیشتر خواهد بود.

–         مدل ابروی انتخابی : اگر شما بخواهید ابروهای پرپشت و پهن‌تری داشته باشد هزینه کاشت ابرو برای شما بیشتر خواهد بود. دلیل آن نیز این است که زمان و انرژی زیادی برای استخراج و کاشت مو از بانک مو لازم است.

–         تعداد جلسات کاشت ابرو : هر چه کاشت ابرو در جلسات بیشتری انجام شود شما هزینه کاشت ابرو بیشتری باید بپردازید. بعضی از کلینیک‌ها قبل از عمل بیمار را معاینه می‌کنند که این هزینه پیوند ابرو را افزایش می‌دهد. از طرفی بعضی از کلینیک‌ها بعد از عمل نیز همراه بیمار خواهند بود و در جلساتی نکات مراقبتی را برای بیمار شرح می‌دهند.

–         تعداد گرافت های مورد نیاز : هر چه تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت ابرو بیشتر باشد طبیعتاً هزینه کاشت ابرو نیز افزایش خواهد یافت.

–         کلینیک انتخابی : کلینیک از جمله مواردی است که در انتخاب آن باید دقت زیادی داشته باشید. بسیاری از کلینیک‌های زیبایی مجوز ندارند و سعی دارند با افزایش هزینه کاشت ابرو، خود را معتبر جلوه دهند. شما باید از داشتن مجوز کلینیک مطمئن شوید.

منبع: کلینیک کاشت ابرو





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: